Your Name
Your E-mail Address
Your Message
online appointment

Saç mezoterapisi, saç köklerine saçı besleyecek karışımların direkt enjekte edilmesiyle uygulanmaktadır.

Saç mezoterapisi, saç köklerine saçı besleyecek biyotin, aminoasit, vitamin karışımlarının direkt enjekte edilmesiyle uygulanmaktadır. Küçük bir iğne yardımıyla ya da mezoterapi tabancası kullanılarak ağrısız bir biçimde işlem gerçekleştirilebilir. Saç mezoterapisi ortalama 6-8 seans, haftada bir olacak şekilde uygulanır. Hiçbir problemi olmayan, saçlarım daha canlı ve güçlü görünsün, saçım daha çabuk uzasın diyen kişilerde de saç mezoterapisi yapılabilmektedir. Sonbahar aylarında dökülmenin artmasıyla birlikte, mezoterapi işlemleri genellikle tavsiye edilir. Saç mezoterapisinin yetmediği durumlarda ya da ilave tedavi alternatifi olarak saç PRP’sinden de faydalanılabilir.

Eskişehir Akne Tedavisi

Akne, genellikle yüz, sırt ve gövdede meydana gelen ve o bölgelerdeki yağ bezlerinin aktivitesinden kaynaklanan sivilcelerdir. Başlıca ergenlik aknesi ve erişkinlik aknesi (25 yaşından sonra) olmak üzere 2 ayrı dönemde görülmektedir. Aknelerin hafif, orta ve şiddetli tipleri vardır.

View
Eskişehir Gençlik Aşısı

Yıllar geçer, geçen yılların çizgileri bize hatıra olarak kalır. Her yaşın ayrı bir güzelliği olsa da çoğumuz bu yaşlanma belirtilerine katlanamayız.

View

We are happy to hear what you want to tell us and to offer the treatments you need.
You can request an appointment via our online appointment form.

Book An Appointment Online

Tepebaşı Eskişehir Show on Map