Saç mezoterapisi, saç köklerine saçı besleyecek karışımların direkt enjekte edilmesiyle uygulanmaktadır.

Saç mezoterapisi, saç köklerine saçı besleyecek biyotin, aminoasit, vitamin karışımlarının direkt enjekte edilmesiyle uygulanmaktadır. Küçük bir iğne yardımıyla ya da mezoterapi tabancası kullanılarak ağrısız bir biçimde işlem gerçekleştirilebilir. Saç mezoterapisi ortalama 6-8 seans, haftada bir olacak şekilde uygulanır. Hiçbir problemi olmayan, saçlarım daha canlı ve güçlü görünsün, saçım daha çabuk uzasın diyen kişilerde de saç mezoterapisi yapılabilmektedir. Sonbahar aylarında dökülmenin artmasıyla birlikte, mezoterapi işlemleri genellikle tavsiye edilir. Saç mezoterapisinin yetmediği durumlarda ya da ilave tedavi alternatifi olarak saç PRP’sinden de faydalanılabilir.

Sesle Gelen Güzellik

Yıllar geçtikçe ne yazık ki yaşlanıyoruz. Çoğumuz uzun yaşamak istiyor ancak yaşlanmak istemiyoruz. 30' lu yaşlarla birlikte yüzümüzde bazı değişiklikler oluşmaya başlar.

Aşırı Terleme ve Tedavi Seçenekleri

Yaz ayları yaklaşırken çoğumuz havanın ısınması için sabırsızlanıyoruz. Ancak aşırı terleme ve beraberinde getirdiği ekzema, mantar gibi sağlık sorunları da bu aylarda daha sık görülmektedir.