Saç PRP Uygulaması

Saç PRP’si kişinin kendi kanından elde edilen zengin serumun ayrıştırılması şeklinde uygulanmaktadır.

Saç PRP’si kişinin kendi kanından elde edilen “Platelet rich plasma” dediğimiz yani, trombositten zengin serumun ayrıştırılması şeklinde uygulanmaktadır. Saç PRP tedavisinde, bu elde edilen zengin serum saç köklerine, yine aynı mezoterapideki gibi, küçük bir iğne yardımıyla ya da tabanca ile ağrısız bir biçimde enjekte edilir. Bu hücreler ve besleyici serum, saç köklerinden yeni saç çıkışını uyarır. Genellikle, yeni saç çıkarmak istediğimiz kişilerde mezoterapiye ilave mutlaka saç PRP sisteminden de faydalanmayı öneriyoruz. PRP’yi 3 hafta aralıklarla  ve en az 3 seans olacak şekilde tercih ediyoruz. Daha ağır vakalarda, erkek tipi dökülmede, ciddi saç kaybı olduğunda bu tedavilere ilave saç kök hücre tedavisinden de faydalanıyoruz.

Dermatolojide Doğru Bilinen Yanlışlar

Sağlıkla ilgili konular toplumda her zaman ilgi çekmiştir. Her insanın kendisinin veya yakınının bir sağlık sorunu ya da başından geçmiş bir tecrübesi vardır.

Çeşitli Bölgesel İncelme Tedavileri ve Uygulamaları

Fazla kilolar son dönemde hepimizin çok yaşadığı bir problemdir.