Botoks ve dolgu uygulamaları, dünya genelinde en sık tercih edilen ameliyatsız estetik uygulamalar arasında yer alır. Yaşlanma, aşırı mimik kullanımı ve çevresel faktörler nedeniyle ciltte oluşan sarkma ve çizgilerin görünümünü iyileştirmek amacıyla uygulanan bu işlemler, kısa sürede uygulanabilen kolay uygulamalardır.

Göz altı ışık dolgusu

Göz altı torbaları ve koyu halka görünümü, yüzde daha yaşlı ve daha yorgun bir ifadeye neden olur. Göz altı torbaları kalıtsal olabildiği gibi uyku problemleri ve sağlıksız yaşamdan da kaynaklanabilmektedir. Gözaltı ışık dolgusu uygulaması  ile göz altı çukurunun doldurulması ve göz çevresindeki cildin gençleştirilmesi; şişlik, morluk ve çökmelerin giderilmesi amaçlanır.

Yanak

Dolgun yanaklar, gençlik ve çekicilik sembolü olarak kabul edilir. Zayıf ve çökük görünümlü yanaklar, yüzün olduğundan daha yaşlı ve yorgun görünmesine neden olur. Yapısal veya yaş almaya bağlı olarak oluşan hacim kayıpları, günümüzde yanak dolgusu uygulaması ile tedavi edilebilmektedir.

Elmacık kemiği

Yaş, genetik ve yapısal faktörlerin yanı sıra hızlı veya fazla kilo kaybı, elmacık kemiklerindeki yumuşak dokunun zayıflamasına neden olur. Bu da yüzün “V” formdan uzaklaşmasına sebebiyet verir. Kemik üzerine dolgu ile hacim verilmesi, yüzün daha sağlıklı, diri ve genç görünmesine yardımcı olur.

Jawline (çene hattı)

Yüzün diğer alanları ile orantılı olmayan çene ucu veya çene hattı görünümünü iyileştirmek için uygulanan jawline (çene hattı) dolguları, daha belirgin ve yüzün diğer bölümleri ile uyumlu ideal bir çene görünümü elde edilmesini sağlar.

Burun

Günümüzde cerrahi operasyona ihtiyaç duyulmadan burun estetiği uygulamaları gerçekleştirilebilmektedir. Kemerli burun yapısı, burun ucu düşüklüğü gibi estetik açıdan kişiyi hoşnutsuz kılan durumları iyileştirmek ve buruna yüzün tamamı ile uyumlu, estetik bir görünüm kazandırmak için hyaluronik asit dolguları uygulanabilmektedir.

Boyun ve dekolte bölgesi dolguları

Boyun bölgesi ve dekolte botoksu ile kırışıklık ve sarkmaların önlenmesi amaçlanır. Hyaluronic asit ve kalsiyum hidroksiapatitli dolgu uygulamaları ile  kırışan cilt gençleştirilerek daha canlı bir görünüme kavuşturulur. Bu uygulamalar ileri yaşlarda yapılabildiği gibi kişinin isteğine göre önlem almak amacıyla düşük dozlarda daha erken yaşlarda da uygulanabilmektedir.

Alın çizgileri ve kaş arası

Alın çizgilerini ve aşırı mimik kullanımından oluşan kaş arası çizgilerinin görünümünü iyileştirmek için botoks uygulamalarına başvurulabilir. Alın bölgesine uygulanan dolgu ve botoks uygulamaları cildin gençleşmesini sağlarken, kaşlara da form kazandırır. Alın bölgesinde görülen yaşlılık belirtileri, botoks uygulaması ile hafifletilebilir ve doza bağlı olarak kırışıklıklar tamamen yok olabilir. Böylece daha genç bir görünüm ortaya çıkar.

Göz kenarları

Göz çevresinde en sık karşılaşılan problemlerden biri, yaşın ilerlemesi ile beraber görülen kaz ayağı çizgileridir. Göz çevresi kırışıklıkları için botoks tedavisi etkili bir yöntemdir. Botoks ile göz çevresi kırışıklıkları azaltılabilir veya zaman içerisinde yok edebilir.

Dudak üzeri çizgiler (barkod lines)

Dudağı sık bükme, fazla mimik ve sigara kullanımı gibi nedenlerden oluşan dudak üstü çizgileri için uygulanan dolgu ve botoks işlemleri ile bu çizgilerin görünümünü azaltmak veya tamamen yok etmek mümkündür.

Koltuk altı ve el terlemesi

Koltuk altı bölgesinde aşırı terleme şikayeti olan bireyler için koltuk altı botoksu etkili bir tedavi yöntemidir. Koltuk altı bölgesindeki yoğun terlemenin sebebi, bu bölgeyi uyaran sempatik sinir sistemindeki aşırı uyarılmadır. Bazı kişilerde avuç içi terlemesi ve ayak tabanında aşırı terleme gibi şikayetler de görülür. Bu bölgelerde aşırı terleme şikayetleri için botoks uygulamalarından yararlanılabilir.