Tüm Deri, Saç ve Tırnak Hastalıklarının Teşhis ve Tedavileri

Sedef, Egzema, Vitiligo, Sivilce, Kaşıntı, Ürtiker, Deri alerjileri, Mantar, Uçuk, Deri döküntüleri, Cinsel yolla bulaşan deri hastalıkları, Siğil, Saç dökülmesi, Saçkıran, Tekrarlayan ağız yaraları, Behçet hastalığı, Tırnak mantarı ve Tırnak batması gibi farklı türdeki tüm deri, saç ve tırnak hastalıklarının teşhis ve tedavileri ile sizlerleyiz.

Sivilce ve yara izlerinin tedavileri, Dermapen ve Dermaroller uygulaması

Saç PRP si ve Saç Kök Hücre Tedavisi

Saç PRP (Platelet Rich Plasma) uygulaması kanda bulunan trombosit denen onarıcı hücre bakımından zengin plasmanın saç derisine uygulanmasıdır. Hastanın kendi kanından elde edilen trombosit bakımından zengin serum saç dökülmesinin yoğun olarak yaşandığı bölgeye enjekte edilir. Uygulamanın temel amacı saç derisi besleyerek saç dökülmesinin normal düzeye indirgenmesidir. Daha iyi beslenen saçlar eskisinden daha gür, sağlıklı ve dolgun görünüme sahip olmaktadır. Bunların yanı sıra saç PRP uygulaması yağlanma ve kepek sorunu yaşayan kişilere de çözüm amaçlı uygulanmaktadır.

Ben alımı, Etbeni, siğil ve benzeri iyi huylu cilt oluşumlarının teşhis ve tedavisi, Deri biyopsisi,
Batık tırnak tedavisi (tırnak yatağının daraltılması)

Ameliyatsız yüz germe, Lazer uygulamaları ile cilt gençlestirme ve leke tedavileri, Botoks, Dolgu, İple yüz germe, Mezoterapiler, PRP, Kök Hücre tedavileri, Plazma enerjisi ile ameliyatsız göz kapağı estetiği gibi farklı türdeki tüm yaşlanma karşıtı tedavilerle sizlerleyiz. Detaylı bilgi almak için bizlere ulaşın.

Saç Mezoterapisi, klasik anlamda bilinen mezoterapinin saçlı deriye uygulanması işlemidir. Sadece saçlı deri değil, kaşlar, bıyık ve sakal bölgesine de mevcut olan kılların yapısını güçlendirmek için mezoterapi yapılabilir. Saç mezoterapisinin temeli, ilgili bölgeye özel olarak hazırlanmış bir ilacın özel uçlu enjektörlerle uygulanması işlemidir. Sorun çoğunlukla saç dökülmesi veya saç tellerinin zayıf olmasıdır. Erkeklerde görülen erkek tipi kelliğin başlıca tedavi şekli saç mezoterapisidir.

Ayrıca saç ekimi ve sonrasında koruyucu ve güçlendirici tedavi olarak ta uygulanabilir. Kadınlarda da saç dökülmeleri ve farklı nedenlerle bu yöntem sıklıkla kullanılmaktadır.Tedavi her yaşta kadın veya erkeğe uygulanabilir. Önemli bir yan etkisi yoktur. Bazen uygulama bölgesinde kızarıklık, kaşıntı olabilir. Nadiren de olsa kullanılan ilaçlara alerji gelişebilir ancak bunların hepsi geçici ve müdahale edilebilir durumlardır.

Selülit tedavisi, Deri çatlaklarının tedavisi, Gebelik, kilo verme gibi durumlarla oluşan sarkmaların tedavisi gibi farklı türdeki bölgesel incelme ve sıkılaşma uygulamaları ile sizlerleyiz.

Göz altı ışık dolgusu, yanak, elmacık kemiği, çene, burun, jawline (çene hattı), şakah, el üstü, boyun ve dekolte bölgesi dolguları. Alın çizgileri, kaş arası, göz kenarları, dudak üzeri çizgiler (barkod lines), diş sıkma problemi (masseter kası), koltuk altı terlemesi ve el terlemesi için botoks uygulamaları

dr-eda-kibar-eskisehir-dermatolog.png